Subject: FW: Saarepera Tõdu küla
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sat, 1 Feb 2025 11:34:09 +0200

Palun registreerida kiri ja omistada peaspetsialistile.

Tervitades

Marek

From: Reemo Timmermann <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 8:15 AM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: Saarepera Tõdu küla

Tere

Pöördun teie poole veel ühe teemaga, nimelt mul on soov oma kinnistust 
(Saarepera 35402:002:1323) eraldada kaks 1ha maatükki. Vallas on teemat 
arutatud ja nendelt on nõusolek olemas. Vallast soovitati enne protsessiga 
alustamist mahasõitude osas Transpordiameti seisukohta küsida. 
Lõunapoolsele maatükile on olemasolev mahasõit (35402:002:1463

18118 Karilatsi-Heisri teelt) olemas, aga põhjapoolsele maatükile tuleks see 
rajada. Lisan kirjale joonise olemasolevate ja kavandatavate kruntide ning 
mahasõitude kohta (musta värvi nooltega  tähistatud olemasolevad mahasõidud 
ja punasega kavandatav mahasõit).

Palun teie seisukohta kavandatud asukohta mahasõidu rajamise osas.

Ette tänades

Reemo Timmermann

ARKOPRO OÜ

5173996

Saarepera, Tõdu küla, Kanepi vald

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

DWG failide vaatamiseks saate allolevalt lingilt alla laadida DWG TrueView

Tegemist on vabavaraga.

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/item?siteID=123112 
<http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/item?siteID=123112&id=9078813> 
&id=9078813

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.